Մայրենի

Համառոտ պատմի՛ր այս պատմվածքը:

Լինում մի տղա: Նրա անունը Ջիմ: Նրա մայրը մահանում է իր ծնվելու ժամանակ: Եվ ամենա մտերիմ մարդուն նա եղել է իր տան տնտեսուհուն նրա անունը Էմի: Եկավ ժամանակը որպեսի Ջիմը գնա դպրոց, և տղան ամբողջ ճանապարհն ասում էր տնտեսուհուն Էմիին
— Ես քեզ չեմ սիրում -Էլ ես քեզ չեմ սիրում
— Իսկ ես քեզ սիրում եմ,- պատասխանում էր տնտեսուհին:
— Բա էլ ինչո՞ւ ես ինձ դպրոց տանում:
— Ինչո՞ւ ես ինձ դպրոց տանում,- ասաց նա:
— Բոլորն էլ պետք է դպրոց գնան,- ասաց տնտեսուհին:
— Իսկ դու գնացե՞լ ես:
— Չէ:
— Բա ես ինչո՞ւ պիտի գնամ:
— Այնտեղ քեզ դուր կգա,- ասաց տնտեսուհին:
— Ես քեզ չեմ սիրում,- ասաց նա: — Էլ չեմ սիրում:
— Իսկ ես քեզ սիրում եմ, ասաց տնտեսուհին:
— Բա էլ ինչո՞ւ ես ինձ դպրոց տանում, նորից ասաց նա: — Ինչո՞ւ:
— Չեմ ուզում,- ասաց Ջիմը:
— Ես ամեն օր կգամ քո ետևից,- ասաց տնտեսուհին:
— Ես քեզ չեմ սիրում,- կրկնեց տղան:
Եվ վերջապես նրանք հասան դպրոց: Բայց դպրոցի շենքը երկուսինել սարսափի մեջ քցեց, նրանք երբ մտան տհաճ հոտ զգացին:
Երբ տղան տեսավ տնորենին միստր Բաբրին նա նրա դուրը չեկավ,
և տնորենը հարցրեց:
— Ինչպե՞ս է ձեր որդու անունը:
— Սա բժիշկ Լուի Դևիի որդին է,- ասաց Էմին: — Անունը Ջիմ է: Ես բժիշկ Դևիի տանը աշխատում եմ իբրև տնտեսուհի:
— Ջե՞յմս,- ասաց միստր Բարբրը:
— Ոչ, Ջեյմս չէ,-ասաց Էմին: — Պարզապես Ջիմ:
— Շատ լավ,- ասաց միստր Բարբրը: — Իսկ երկրորդ անուն ունի՞:
— Ոչ,- ասաց Էմին: — Նա դեռ շատ փոքր է: Ուղղակի Ջիմ Դևի:
— Շատ լավ,- ասաց միստր Բարբրը: — Մենք նրան կփորձենք առաջին դասարանում: Եթե գլուխ չհանի, կփոխադրենք մանկապարտեզ:
— Բժիշկ Դևին ասաց՝ տալ նրան դպրոցի առաջին դասարան և ոչ թե մանկապարտեզ,- ասաց Էմին:
— Շատ լավ,- ասաց միստր Բարբրը:
Տնտեսուհին հասկանում էր, թե տղան ինչպես էր վախեցած, երբ նստեց աթոռին, տնորենի առաջ: Եվ նա իրեն հպարտ զգաց, տեսնելով, թե Ջիմն ինչպիսի թեթևությամբ ցած թռավ աթոռից ու կանգնեց միստր Բարբրի կողքին, որպեսզի նրա հետ դասարան գնա:

Ինչպիսի՞ վերաբերմունք ուներ Էմին Ջիմի հանդեպ:
արհամարհանքով
Ի՞նչ էր մտածում Ջիմը՝
ա) մինչ դպրոց գնալը,
Որ այնտեղ ձանձրանալի կլիներ

բ) հետո:
Նա ուզեցավ գնալ դպրոց

4.Բնութագրի՛ր հորը:
Նրա հայրը ֆրանսացի էր

6.Ի՞նչ ես կարծում, ինչպե՞ս կընթանան Ջիմի գործերը դպրոցում:
լավ
7.Գրավոր պատմի՛ր դպրոցում քո առաջին օրվա մասին:

8.Գրի՛ր, թե ինչն է ուրախացնում, ինչն է տխրեցնում քեզ դպրոցում:

0 comments on “ՄայրենիAdd yours →

Թողնել պատասխան

Ձեր էլ-փոստի հասցեն չի հրատարակվելու։ Պարտադիր դաշտերը նշված են *-ով