Դասարանում

1.Կետերի փոխարեն գրի՛ր է կամ ե:

 
  Կարդում  եմ,  երգում  ես,    ամենաէժան,  խաղացել  են,  էկրան
խաղացել  ենք,  Էջմիածին,  մանրէ, ամենաերկար, տասներկու, վայրէջք,  տեսել  եք:
2. Կետերի փոխարեն գրի՛ր  օ  կամ ո:
 
Ոսկեզօծվել,   ովքեր,   որդի,  օդաչու,   ոսկի, տնoրեն,  այսօր,  արջաորս,  ով,  մեղմօրոր,   քնքշորեն,  անօգնական:
 

3. Ոսկեզօծվել, մեղմօրոր, քնքշորեն, տերև, վայրէջք, օգտակար, անէանալ (չքվել, անհետանալ) բառերով  փոքրիկ պատմությո՛ւն հորինիր:

 

Լինում է, չի լինում, մի ոսկեզօծված մի տերև: Նա երազում էր մի օգտակար բան անել բոլոր ծառերի և տերևների համար, բայց ամենից շատ նրա երազանքը թռչելն էր: Բայց մյուս տերևներն ասում էին նրան.

— Քո մոտ  ոչ մի բան չի ստացվի, որովետև դու պուճուրիկ տերեև ես: Ասում էին նրանք և ծիծաղում,

Իսկ ոսկեզօծված տերևը լացում էր  և նրան ժամանակ առ ժամանակ թվում էր, որ նրանք ճիշտ են և իր մոտ բան չի ստացվի:

Բայց աշնանային մի քնքուշ օր, երբ նա արթնացավ քնից,  բարձացավ մի ուժեղ քամի, նա մտածեց,- այո սա իմ օրնե առաջին անգամ ես կկարողանամ թռնել ոդ: Նա ազատվեց ծառից և քամին իրեն տարավ վերև, և լսեց մի զարմանալի ձայն, զարմանալի ձայն է ուրովոտեև այն լսվեց վոչմի տեղից:

 

0 comments on “ԴասարանումAdd yours →

Թողնել պատասխան

Ձեր էլ-փոստի հասցեն չի հրատարակվելու։ Պարտադիր դաշտերը նշված են *-ով