Գնում եմ մայր դպռոց

Ես Հյուսիսային դպրոցում շատ բան եմ սովորել և շատ եմ սիրել այն: Դժվար է պատկերացնել թե ինչ դժվար եմ ես գնալու միջին դպռոց: Շատ հետաքրքիր է եղել: Այս ամբողջ հինգ տարիները ես անցկացրել եմ շատ լավ ժամանակ իմ ընկերների հետ: Մեկ խոսքւվ շատ լավ դպռոց է և ես շատ շնորհակալ եմ իմ մայրիկին և հարիկին, որ բերել են ինձ այս դպռոց:

  • Հյուսիսային դպրոցի յոթ հրաշալիքները

Հյուսիսային դպրոց հրաշալիքները նրանում են, որ այս դպրոցում կա ընկերություն, բացատրություն, լավ և շատ ճամբուրտություններ, այս դպռոցի հրաշալիքն նաև այնն է, որ պետտքչը շատ գիրք տանել քո հետ դու միայն բերումես համակարգիչ և վերջ:

  • Մայր դպրոցն ու ես

Ինձ թվում է ես վատ գիտեմ մայր դպռոցը (Միայն մեջտողի սրահե, ֆիսկուլտուռայի դահլիճը մեկել ռուբոտաշինության մասը), բայց ինչքան խոր եմ գնում, այդքան ավելի շատ եմ իմանում տեղեր, նենց որ ես Մայր դպրոցին համարիա պատռաստեմ (Բայց ինձ թվումա առագին ամիսը ես շատ կմոլորվեմ այնտեղ մինչև ուզենամ գտնել իմ դասարանը քանի, որ Մայր դպռոցը շատ մեծ դպռոց է):

  • Ի՞նչ սպասելիքներ ունեմ Միջին դպրոցից

Որ ես ու ընկերներս նորից վերջապես կկարողանանք գնալ անիմացիայի: Մեկ տարի մենք հեռավար ենք ունեցել անիմացիա և դա շատ է հոգնեցրել մեզ, համել մենք շատ ենք կարոտել մեր անիմացյիայի դասատուին Ընկեռ Լենա:

  • Որքանո՞վ եմ ճանաչում Մայր դպրոցը

Ես արդեն ասել եմ դրա մասին «Մայր դպրոցն ու ես»-ում:

  • Իմ ամենասիրելի վայրը Մայր դպրոցում

Այնտեղի ֆուտբոլի դաշտը, որովհետև շատ էլ մեծ է, համարիա նույն իսկական ֆուտբոլի դաշտի չափին:

0 comments on “Գնում եմ մայր դպռոցAdd yours →

Թողնել պատասխան

Ձեր էլ-փոստի հասցեն չի հրատարակվելու։ Պարտադիր դաշտերը նշված են *-ով